Team Integra Forums banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
Joined
·
514 Posts
Discussion Starter · #1 ·
is this within the limits? i hope so

TI, you are the reason that my grades suck. because of you, i choose to read all night instead of studying. TI, it is because of you that i go hungry some nights, for you i control my bladder. TI it is because of you that my eyes are sore in the morning, and bags begin to develop (eww) because of you, TI, my grades have begun to, are, and most likely will continue to drop. TI my parents hate your living guts, but i promise i will take the bullet for you. in conclusion...TI, it is because of you, so i am learned, and so my car is what it is. i love you dearly TI, you and all your members. a great community to live in. propz

(ok, so it's really not THAT bad...i maintain B-C's and my Dad likes that i'm constantly working on the car)

so yea, just thought i'd get that out

Kendrick
 

·
Premium Member
Joined
·
25,245 Posts
Take school more seriously man...I'm busting my ass to get straight A's....it's more important than any car site you'll ever see.
 

·
Registered
Joined
·
874 Posts
Straight A's is worth more than a car site for sure...but maybe not worth more than living life with a hobby/activity that makes you really happy?

That's how I try to see it...I do spend *WAY* too much time on this site...at home and at school haha =/

My grades last semester:
AP ENGLISH A
AP CALCD
PE A
AP US HIST A
PHOTOA
ART DESIGN A
AP PHYSICS A

I'm gonna work on math. =/
 

·
Registered
Joined
·
77 Posts
I am new to this site myself and I have trouble not reading everything. I go to school online and it is hard not to hit my favorite links and come to TI to read everything. But I still get my homework done and get A's.
 

·
Registered
Joined
·
329 Posts
hey kendrick im the same way...my grades are still 3.9 though B in AP GOv (sh*t!!!!) take school seriously if you are smart enough to get a good job than u can't afford to participate in an expensive hobby like tuning
 

·
Registered
Joined
·
514 Posts
Discussion Starter · #9 ·
yea guys like i said b4, i was really exxagerating. I'm not doing horribly, but there's definitely room for improvement. though there have been several occasions where a homework assignment has been missed...thanks for the concern mommies...i mean guys lol =X i'm off to bed now g'nite y'all
 

·
Registered
Joined
·
1,071 Posts
I look at it this way. I know what I know about computers in general, from sittin at home with one, and being online reading, working on em on my own, etc. I barely got through HS with C's D's an F's. But all the knowledge Ive gained has landed me 2 good jobs without so much as a resume, just from my knowledge alone, so hey...
Mabye all you learn on here will be a benefit to you outside of school, and you dont even know it yet.

I dont even really remember for the time before I came here (or better yet how I even wound up here lol) what it was I did on the net. But Id rather be here than anywhere else. Net is nothign more than vote this, porn that, advertisement this and that. So I apprec. TI sucking up all my free time
hahaha.

- Josh
 

·
Registered
Joined
·
739 Posts
TI definately sucks up a good chunck of my time, but think about how much we all learn from each other on here and how much more we know about our cars! I wouldn't know half as much about my integra (any part, engine, interior work, stereo, etc) as I would without TI if I was stuck just using my Helms manual and common sense. Thanks to everyone on here for all the positive help, and most of all, Z for providing a great place for it all to happen!
 

·
Registered
Joined
·
3,477 Posts
Yeah, my grades suck too. But you're a failure at life! End yourself! J/p. I need to study harder, hmm lets see it's 3:12 AM, and I have a project due tomorrow...OH WAIT THATS RIGHT, I'M oN TI(AGAIN). Darn!
 

·
Registered
Joined
·
318 Posts
damn...im gonna hate to see what happens when i go back to school...its bad enough i travel for work now and im gone 8-10 months a year...but i have to make sure each hotel room has an internet connection so i can sit on here for 4-6 hours a day...gotta love TI!!...and by the way guys im gettin ready to travel for work again and i will post up all the cities im goin to...so if anyone wants to get together for a meet PM...and sorry to thrash ur thread up...Later
 

·
Registered
Joined
·
2,166 Posts
Edited by GreenStretRacer at 02/18/2004 04:27:06 AM


ok since were on this topic here goes

Tomorrow i have two tests, and by tomorrow i mean starting about 6 hours from now, 12 is my calc test and 3:30 is my geography test, got all the material here next to me and guess what i am on here lookin for bugs in the site, dammit its freakin 4:30 AM i HAVE to study, someone disconnected the internet please, help!!!!!!!!!!!



 

Hey this is my home made, signature....YA LIKE THE SIGNATURE? of course you do, IT IZZZ NICCCCEEEE
 

·
Registered
Joined
·
2,166 Posts
man you gotta teach me how to do that, i am on TI right now its 2:00 PM i have a test in an hour and a half andi havent really studied yet but guess what here i am posting, DAMMIT



So you liek the home made signature? WHO WOULDNT, as Ali G woudl say IT IS NICE

I draw lines like ITS MY JOB
 
1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top